søndag den 9. september 2007

Stormvarsling

En rigtig søndag under dynen
Søndag den 9. september 2007

Vejret holdte ikke til det! Vi kom ikke ud at gå, da der var udsendt stormvarsling gennem prajeradioen. Derfor blev vi inden døre hele søndagen. Egentlig en af de dage, hvor man burde blive under dynen. Vi havde dog inviteret Flemming på rundstykker. Så han kom til morgenmad, og så spillede vi grønlænder-hyle-chouette til frem til aftensmaden.

Prajeradioen er redskab, man bruger her i dalen, til information, om vejret, modtagelse af post, skibe og helikoptere eller afgang af disse.

Midt på dagen klarede det en smule op. Det sendte en flot regnbue hen over himlen. Der gik dog ikke lang tid, inden vejret igen var gråt, mens regnen piskede ned. Derfor gik jeg tidligt i seng med en blok og pen. Jeg har et interview mandag kl. 9.30, som jeg ser lidt frem. Mere om dette mandag.

Jeg har dog hørt en god ting i dag. Jeg fik sms fra Trabi, om at Anne og Lars har fået en lille datter. Tillykke herfra!

1 kommentar:

Jørgen Mohr Poulsen sagde ...

Interview?! – Er du nu også berygtet i de fjerneste afkroge af Kongeriget?