torsdag den 13. september 2007

Hviledagen

For godt vejr til afslapning
Onsdag den 12. september 2007

Klokken 9 var jeg oppe for at tisse, men da jeg stadig er søvnig, lagde jeg mig på sofaen for at se lidt dansk eftermiddags tv. (Husk vi er fire timer bagud). Mens jeg lå her bankede det på døren, og Jens dukkede op til endnu en vandretur. Jeg måtte melde pass, jeg kunne hverken kravle eller gå. I stedet røg vi alle tre ud på terrassen til morgenmad, hvorefter Sabrina og Jens røg i klinch i en backgammon kamp. Jens er ved at få smag for det.


Efter frokosten i kostforplejning gik jeg hjem og slappede af. Sabrina mener næsten, at det er kriminelt ikke at lave noget på de gode dage. Og det kan hun have ret i, men jeg havde ingen power i dag. Og det er min ferie.

I konstabel klubben kaldet ”Nokken” var der fodbold midt på eftermiddagen, hvor vi lige fik smagt grønlandsk mjød. Jeg må sige, det smager bedre, når man vinder, end når man taber. Fire kasser og en tør anden halvleg. Ja, det var målene og ej, hvad jeg fik at drikke. Men skidt pyt jeg gik hjem efter kampen for at skrive om de sidste par dages oplevelser. Så må vi se, hvad morgendagen bringer.

Ingen kommentarer: