lørdag den 15. september 2007

Partig Uartig 2

Fredagslivet i messen
Fredag den 14. september 2007

Formiddagen gik med at skrive lidt om de foregående dage, og så talte jeg med Frans, om hvordan det var gået holdet aftenen før. 7 ud af 8 point er vist en god start. Jeg glæder mig allerede til næste uge, hvor der er topkamp mod den nye storklub BK2007. Men hvor er man magtesløs, når man befinder flere tusind kilometer væk. Jeg håber, de får lagt pres på. Jeg står ikke til, at det skal være lige ved og næsten for 3. år i træk.

Efter frokost i kostforplejning, som var biksemad, gik jeg hjem for at gøre mig klar til aftenens fredagsliv, som Sabrina kalder det. Det har hun døbt det vilde natteliv heroppe. For det starter som regel med en god middag i sergent messen, og derefter hænger man ud i baren eller ved poolbordet. I denne omgang stod den på lakserolade og T-bone steak – men tidlig afgang hjemad, vi skal på tur lørdag. Fredag er dog den eneste dag, hvor baren rigtig har åben. Derudover har vi også Officer messen og Korporal messen ”Nokken”, som heller ikke er åben hver dag.

Eftermiddagen gik med at købe lidt mad ind og gå ind på messen for at få en ”before” som Flemming kalder det. De der drinks har det med at blive til flere, og vores plan var at gå til Grønnedal hytten lørdag. Min plan var at gå tidlig hjem fra middagen, men Flemming og jeg spillede lidt hyggepoker med Nicky og Kristian, inden jeg tog vagtbilen med de unge gutter hjem ved midnat. Flemming og Sabrina gik derimod på nokken og hyggede. Da jeg hørte døren klappe kl. 4, vidste jeg godt, hvad der var sket. De havde manglet selvdisciplin.

Inden vi var taget hjem, havde vi set nordlys igen. Det er altså ret flot, skal jeg hilse og sige.

Ingen kommentarer: