tirsdag den 25. september 2007

Stenmuseum - not

Det blev en fuser
Tirsdag den 25. september 2007

Den ene lamel gik ud af sengen i dag, da jeg stod op. Ærgeligt at jeg ikke kom på vægten heroppe i starten. Jeg aner ikke, om jeg har taget på på turen. Men Flemming har hvert fald benyttet hver en lejlighed til at minde mig om det. Men nu begynder hjemturen altså at nærme sig, så det må jeg tage stilling til, når jeg kommer hjem.

Ved middagstid ringede Jens, om vi ville med på stenmuseum i Ivittuut kl. 15. Dette ville vi gerne, men ca. halv tre var Sabrina lidt desperat efter smøger, så hun gik ud for at finde nogle. Da hun kom hjem, farede hun ind i stuen, hvor jeg sad og studerede noget undervisning til senere på vinteren. "Jens holder udenfor i bil, og der er kun plads til en." Da hun kom ud, var han kørt. Jeg ved ikke lige, hvad der skete der - men afsted kom vi ikke.

Same procedure as yesterday! Så Sabrina gik igen op til Flemming, og de ringede igen efter mig, så vi kunne afslutte hyle-chouetten. Det endte med, at jeg vandt 100 points på tre uger. Sabrina gik i nul, mens Flemming og Jens deler i porten. Vi fik spillet 150 partier samt ca. 20 kampe indbyrdes. Så helt rustne er vi ikke, når vi kommer hjem til holdturneringen.

Tillykke til Birgit Thorsen.

Ingen kommentarer: