søndag den 16. september 2007

Endnu en dårlig søndag

Regn og blæst igen
Søndag den 16. september 2007

De havde lovet os dårlig vejr, og vi fik det. Godt vi blev hjemme fra vores weekend tur til Ikkabunden. Der er ikke meget at sige. Vi gik i kosten til gammeldagsoksesteg. Sabrina og Flemming gik hjem til noget gammon efter maden. Jeg så film med Jens, 2 gange Henrik og Steen. En komedi ”Wild hogs” med John Travolta og Tim Allen samt en gyser med Robert De Niro. Det var den søndag.

Tillykke med dagen til Hanna Jørgensen.

6 kommentarer:

Flemming sagde ...

Ikke mange kommentarer fra alle dine læsere. Jeg morer mig nu kosteligt over dine humoristiske indlæg. Formanden skrev at du skulle knipse et billede, når jeg blev fuld. Dertil knytter der sig et problem:

Kedde holder ikke selv særlig længe, så det eneste knips der lyder, er når Kedde glider ned af barstolen :)))

Vi har en lyserød T-shirt heroppe, hvorpå der står trykt med store typer. SVAGDRIKKER. Jeg overvejer om ikke han skal have en sådan T-shirt som fødselsdagsgave (27 SEP).

Anonym sagde ...

Hov, nu går det i stå!

Det var den søndag. Og den mandag, tirsdag... og den onsdag?

Kom tilbage, Kedde. Det er en fornøjelse at læse, hvad du skriver.

Lone Marcher sagde ...

Hej Kedde..
Fed læsning og billeder :)
Men vejret er nu lige så dårligt herhjemme :(
Hils alle Sabrina og Flemming ...KnuZZ herfra

Anonym sagde ...

Hvad går der galt for dig? Du plejer da ikke at være stille så længe af gangen, men du sover måske! :-)

Hils Sabrina og Flemming. (Giv ham et K.. fra mig.)

Vi ses
Peter

Kedde sagde ...

Flemming: det er den 26. sep.

Til alle andre: Jeg er tilbage!

Flemming sagde ...

Vi havde en vidunderlig tur Kedde. Selvom du ikke er den første over fjeldtoppen, så er det dejligt at se hvordan du lægger mærke til de enkelte detaljer og giver dig tid til at knipse et par billeder.

Du er jo en grundig mand. Syltetøj, rundstykker var klar, men du måtte bære det hele vejen, indtil vi sad på min terrasse og fortærede det hele.

Man kan roligt sige at det var gode "møre" rundstykker vi fik. Selv syltetøjet var mørnet. Glæder mig til imorgen, hvor du fejrer din fødslesdag med brunch og middag.

Den står naturligvis på Grønlands glæder. Grillet laks og langtids stegte moskusribben.

Hej til Lygtemanse. Håber at alting er vel osv.

Gnat kære læsere.