lørdag den 22. september 2007

Party Uartig 2½

Kun ½ for vi gik tidligt hjem
Fredag 21. september 2007

Op ved middagstid, hvor vejret var godt, og jeg burde have gået en tur. Men vi regner med at sejle til Ikka-bund lørdag morgen og gå hjem derfra. Så jeg gik i stedet med Sabrina i sergent messen, hvor vi fik vores fredags before. Denne gang skulle vi ikke spise der. Men i stedet havde Allan budt til Lasagnette i Banjen, hvor konstablerne bor. Her fik vi god mad og rødvin. Efter noget kaffe og den specielle ”cremefløde” røg vi på nokken, hvor jeg lærte dartspillet ”Micky Mouse”. Henrik var den skrappeste i første omgang, hvor jeg fik forklaret, at det her spil kendte jeg ikke. Jo jeg har spillet dart før men kun 501. Lidt tankevirksomhed, regelforklaring og held så vandt jeg de næste to runder. Hvor svært kan det være!

Fredag aften plejer at være vores fest aften, men da vi skal tidlig af sted lørdag morgen gik vi hjem kl. halv et. Jeg blev dog hængende ved computeren et par timer for at overføre billeder og skrive om de sidste par dage. Så nu skulle jeg være up-to-date.

Ingen kommentarer: